FELEMELSZ ...

Kimerült már és elfáradt a lelkem
Sok gond és baj mi szívem nyomja el
És mikor szótlan vártam rád a csendben
Halkan jöttél, leültél mellettem

És felemelsz hogy az ormok csúcsán álljak
És felemelsz mikor a hullám támad rám
Erőm nagyobb mert vállad támaszt engem
És felemelsz hogy egy jobb ember legyek

Nincsen élet szenvedések nélkül
Nyugtalan szívem háborogva ver
De mikor jössz úgy elragad egy érzés
A végtelen pillanatra az enyém

És felemelsz hogy az ormok csúcsán álljak
És felemelsz mikor a hullám támad rám
Erőm nagyobb mert vállad támaszt engem
És felemelsz hogy egy jobb ember legyek

És felemelsz hogy az ormok csúcsán álljak
És felemelsz mikor a hullám támad rám
Erőm nagyobb mert vállad támaszt engem
És felemelsz hogy egy jobb ember legyek

És felemelsz hogy egy jobb ember legyek

VIDEÓ

https://www.youtube.com/watch?v=WgyL2TSAImI

Forrás ~ Internet